پل معلق پیرتقی در اردبیل

پل معلق پیرتقی در اردبیل

هیجان عبور از پل معلق پیرتقی در اردبیل 

گروه گوناگون
 

گروه گوناگون

گروه گوناگون

 

گروه گوناگون

گروه گوناگون

وااااااااااااااااااااااای نمیدونید چقد باحاله مث این فیلمای هالیوودی میمونه حتما ی بار تجربه کنید رفتم که میگم خخخخخ

 

 



نظرات شما عزیزان:

فرزانه
ساعت20:37---24 خرداد 1393

با دیدنت متولد شدم و با رفتنت مُردم



به تاریخ های روی سنگ قبرم اعتنایی نکن ؛ این اعداد ، فرضی است !



گیتی
ساعت15:40---22 خرداد 1393
وای چه باحاله وایی یکی بیوفته چیکارمی کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اخ اگه من تنها برم وای هیچکیم اونجانباشه روش دچرخه سواری می کنم ببین من چقدشجام
پاسخ:بابا دختر شجاع خخخخخ به خودم زنگ میزنی میام با جرثقیل نجاتت میدم:)


alone
ساعت1:42---22 خرداد 1393
salam khobi ? b manam sar bezan
age ba marefat bashi mano yadet myad bye montazeram
پاسخ:یادمه برادر کوچولوی بوشهری خخخخخ


ehsan
ساعت22:46---21 خرداد 1393
واقعا زیباست مرسی

عشق2طرفه
ساعت19:37---18 خرداد 1393
خدایی خیلی قشنگه خوبه اونجا با عشقت باشی اونم از ارتفاع بترسه محکم بگیرتت

ایشالا تابستون میرم
پاسخ:خیلی رمانتیکه بات موافقم شدیدن خخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 18 خرداد 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]